Heb je een vraag over je bestelling, uitverkochte items of iets anders? Stuur dan een mailtje naar info@pauwlifestyle.nl.
Het is ook mogelijk om je vraag via WhatsApp te sturen. Ons app-nummer is: 06-20563444.
Heb je een vraag over je bestelling, uitverkochte items of iets anders? Stuur dan een mailtje naar info@pauwlifestyle.nl.
Het is ook mogelijk om je vraag via WhatsApp te sturen. Ons app-nummer is: 06-20563444.
Je hebt na levering 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. De verzend- en retourkosten zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@pauwlifestyle.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Alle prijzen zijn inclusief BTW en vermeld in euro.
De handelsvoorwaarden, orderbevestiging en alle andere gegevens in je order zijn natuurlijk in het Nederlands. Dit is onder voorbehoud van drukfouten, prijs- en productiewijzigingen en uitverkochte artikelen.
Als het bestelde product toch niet aan je wensen voldoet kun je dit product natuurlijk retourneren. Wel zitten hier bepaalde voorwaarden aan vast:
-Retourneren binnen 14 dagen na levering en op eigen kosten.
-Afgeprijsde artikelen kunnen helaas niet worden geretourneerd.
-Het product dient in zijn originele verpakking en zonder oneffenheden te worden geretourneerd.
-Stuur vooraf een mailtje naar info@pauwlifestyle.nl met hierin je naam, reden van retournering en factuurnummer.
Heb je een defect artikel ontvangen, stuur dan een e-mail met je naam, adres, ordernummer en een aantal foto’s als bijlage naar info@pauwlifestyle.nl.
Wanneer we je klacht hebben ontvangen, behandelen we deze zo spoedig mogelijk en proberen we om het defect zo goed mogelijk te verhelpen. Aan de hand van de foto’s zullen we inschatten of het over een productie- of materiaalfout gaat of dat het eventueel veroorzaakt is door slijtage.
Vinden we de klacht terecht, dan zullen we je reserveonderdelen aanbieden om je artikel te repareren of je kunt het ruilen. In dat geval moeten we samen met onze leverancier de beste oplossing vinden en we zullen daarna zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Heb je nog vragen over een klacht, mail ons dan. We verheugen ons erop om je te helpen!